باز باران

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

باز باران با ترانه میخورد بر بام خانه

 

 

 

                                             خانه ام کو ؟؟

 

                                                              خانه ات کو ؟؟

                                 آن دل دیوانه ات کو..؟

                                                         روزهای کودکی کو..

                                                                      

                                                                     فصل خوب سادگی کو؟

 

                       یادت آید روز بارن........... گردش یک روز دیرین                

 

پس چه شد دیگر کجا رفت؟

                         

                               خاطرات خوب و رنگین

                                            

                                                       در پس آن کوی بن بست

      

                               در دل تو آرزو هست کودک خوشحال دیروز

               

          غرق در غم های امروز ...یاد باران رفته از یاد ...آرزوها رفته بر باد

 

 باز باران با ترانه میخورد بر بام خانه

                                               بی ترانه

                                                              بی بهانه

                                                                         شایدم گم کرده خانه.....

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar-20.com  عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar-20.comعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت23:38---4 تير 1391
سلام رها جان
ممنون که همیشه به من لطف داری و میای
همیشه بیا چون به یادتم
نظراتت همیشه منو مورد تاثیر قرار میده
بازم بیا از وبت خیلی خوشم میاد و هراز چند گاهی میام ولی شانس ندارم هروقت میخوام کامنت بزارم نمیدونم چرا همش ارور میده خدا کنه ایندفعه ارور نده تا شرمندت نشم
بازم بیا نظر یادت نره
به این وب هم سر بزن خیلی وب خوبیه من که خیلی دوست دارم/www.milad2afm19.blogfa.com


لحظه آخر
ساعت12:06---29 خرداد 1391
من به اين زودي دوستامو فراموش نمي كنم وباور كن وبت خيلي قشنگه..

میلاد
ساعت0:13---29 خرداد 1391
سلام رها جان
وب من یک وب آنتی دختره
و تو دعوا حلوا خیرات نمیکنند
و من میخوام خواننده های زیادی رو جذب کنم و تنها راهش همینه متاسفانه
راستی من خود م هم با این کارا موافق نیستم
اما
اما
میخوام یه وب پر ترفدار داشته باشم
پس چاره ای ندارم
امیدوارم به دخترای 5% و گل جامعمون بر نخوره چون من اصلا" با شما نیستم
و احترام خاصی برای این گروه قائلم
ممنون که اومدی
با تشریف فرمایی دوباره من را خوشحال میکنی عزیزم


کیا
ساعت0:27---28 خرداد 1391
باز باران با ترانه
.
.
.
غرق در غم های امروز، یاد باران رفته از یاد، آرزوها رفته بر باد
.
.
.
.
سلام. وبلاگت زیباست. موفق باشی و با تمام وجودم آرزوم می کنم به آرزوهات برسی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 19:11 نويسنده رها
яima